Wracam! I wydaję kalendarz z roślinnymi przepisami!

kalnedarz z roślinnymi przepisami pozielonmu i fishartka

Cześć! Czy Wy mnie jeszcze pamiętacie? :) Jeśli nie odwiedzacie moich profili na Facebooku i Instagramie (do czego gorąco Was zachęcam!) to pewnie dziwiła Was moja nieobecność na blogu. A u mnie wszystko dobrze... po prostu wiosną tego roku zostałam mamą :) Zdrowie i nowe obowiązki nie szły niestety w parze z blogiem. Brakowało mi jednak bardzo tej mojej radosnej kulinarnej twórczości. Dlatego razem z moją przyjaciółką Anią, świetną graficzką i twórczynią Studia kreatywnego Fishartka, postanowiłyśmy z końcem tego trudnego roku połączyć siły we wspólnym projekcie. Z początkiem grudnia do sprzedaży trafi nasz pierwszy produkt elektroniczny - wyjątkowy, kulinarny kalendarz na 2022 rok. W kalendarzu znalazły się moje autorskie przepisy na roślinne dania. Proste i pyszne, czyli takie jak wszyscy lubimy najbardziej ;) Zapraszam więc do zaglądania na bloga, niedługo poinformuję Was o starcie sprzedaży.

***
Będzie mi miło jeśli podzielisz się tym newsem ze znajomymi albo zostawisz komentarz! I koniecznie odwiedź moje profile na Facebooku i Instagramie, gdzie na bieżąco informować będę o sprzedaży kalendarza.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz