Festiwal Smaku Gruczno 2017

Festiwal Smaku Gruczno 2017

Zastanawiałam się, czy w tym roku nie dać sobie spokoju z fotorelacją z Festiwalu Smaku. Wstyd mi za opóźnienie, zresztą jak sami widzicie, za wiele się ostatnio na blogu nie dzieje. O remoncie i przeprowadzce niedługo rozpiszę się na blogu, póki co różne życiowe kwestie zajmują nas tak bardzo, że na blogowanie ciągle czasu brak...

Po namyśle postanowiłam jednak nie odpuszczać sobie tej drobnej przyjemności i z uśmiechem wróciłam do zdjęć, które udało mi się zrobić podczas tegorocznej edycji sierpniowej imprezy... Pora więc na relację z jednego z moich ulubionych kulinarnych wydarzeń roku, czyli Festiwalu Smaku w Grucznie! Jak było? Oprócz małej afery akcyzowej (więcej przeczytać możecie na fanpage'u festiwalu) było naprawdę całkiem przyjemnie! Pogoda na szczęście dopisała, a niesprzyjające podłoże (okropne błoto, co po ostatnich ulewach było do przewidzenia...) nie przeszkodziło nam w dokładnym spenetrowaniu wszystkich stoisk. Jak co roku przyciągnęła nas zwłaszcza alejka serów i miodów, ale hitem imprezy była pokrzywowa lemoniada i pyszne, jeszcze gorące pączki, które do tej pory śnią nam się po nocach ;) O dziwo nie wydałam milionów monet, a jednocześnie udało mi się kupić parę pyszności - wodę różaną, kawałek koziego sera, pyszny żytni chleb, trochę przypraw i... rojnika! Zobaczcie sami, było naprawdę pysznie, a ja jak zwykle już nie mogę doczekać się przyszłorocznej edycji :)

→ W zeszłym roku nie udało nam się dotrzeć dotrzeć do Gruczna, ale wcześniejsze edycje, w których brałam udział możecie podejrzeć tutaj: 2014 i 2015.

Festiwal Smaku Gruczno 2017
Festiwal Smaku Gruczno 2017Festiwal Smaku Gruczno 2017
Festiwal Smaku Gruczno 2017
Festiwal Smaku Gruczno 2017

***
Spodobał Ci się dzisiejszy wpis? Żeby być na bieżąco z nowymi postami, odwiedź moją stronę na Facebook'u lub Google+.

1 komentarz