Śniadaniowo mi #9: Twarogowo-jajeczna pasta do kanapek

pasta twarogowo-jajeczna

Pasty jajeczne to dla mnie smak dzieciństwa. Są bardzo szybkie w przygotowaniu, a w połączeniu z naturalnymi składnikami będą o wiele zdrowsze niż te sklepowe. Dzisiejsza kanapkowa pasta z dodatkiem twarogu i świeżego szczypiorku lub cebulki świetnie sprawdzi się zarówno na pierwsze, jak i drugie śniadanie. Ba! Ta pasta jest moją ulubioną pastą imprezową - nie ma Sylwestra bez kanapeczek z jej dodatkiem. Znikają w mig, a goście zawsze proszą o więcej :)

Twarogowo-jajeczna pasta do kanapek


Składniki / na dużą 1 miseczkę:
  • 1 opak. serka capri typu włoskiego lub innego twarogu (ok. 200 g),
  • 3 większe jajka (lub 4 mniejsze), ugotowane na twardo,
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego,
  • 2 łyżki majonezu,
  • 1 łyżeczka musztardy,
  • pęczek szczypiorku,
  • sól, pieprz.

Przygotowanie:
Obrane jajka i twaróg rozgniatamy widelcem, następnie dokładnie ucieramy z jogurtem, majonezem i musztardą. Na koniec dodajemy drobno posiekany szczypiorek, doprawiamy solą i świeżo mielonym pieprzem.

***
Spodobał Ci się dzisiejszy przepis? Będzie mi miło jeśli podzielisz się nim ze znajomymi albo zostawisz komentarz. A jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi wpisami, które pojawiają się na blogu, odwiedź moją stronę na Facebook'u lub Google+

2 komentarze

  1. Co prawda zajadam tylko roślinność :), ale kradnę przepis i przygotuję taką pastę dla mojej drugiej, wegetariańskiej połowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że druga połówka będzie zadowolona :) Pozdrawiam!

      Usuń