Śniadaniowo mi #10: Koktajl pietruszkowy

koktajl pietruszkowy

Jeżeli po świątecznych szaleństwach przy stole nadal czujecie się trochę ociężali, to dzisiejszy przepis na pewno się Wam spodoba. Dla mnie taki właśnie koktajl to jeden z najlepszych sposobów na rozpoczęcie dnia. I przede wszystkim bardzo szybkie w przygotowaniu, zdrowe i lekkie śniadanie, a przy okazji - potężna dawka witaminy C, tak potrzebna naszemu organizmowi o tej mroźnej porze roku.

Koktajl pietruszkowy


Składniki/ na 1 dużą lub 2 mniejsze porcje:
  • 1 średni pęczek natki pietruszki,
  • 1 mała cytryna,
  • 1 duży banan,
  • 1 szkl. wody mineralnej

Przygotowanie:
Do pojemnika blendera przekładamy umytą pietruszkę, pokrojonego w kawałki banana, sok z cytryny i wodę. Wszystkie składniki blendujemy... i gotowe :)

koktajl pietruszkowy
***
Spodobał Ci się dzisiejszy przepis? Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz albo podzielisz się nim ze znajomymi. A jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi wpisami, które pojawiają się na blogu, odwiedź moją stronę na Facebook'u lub Google+

5 komentarzy

  1. uwielbiam smoothie gruszka-pietruszka vel grucha-pietrucha :D w każdym razie, każde z bananem i czymś zielonym jest przepyszne :) a pietruszka to akurat mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo śniadaniowe koktajle muszą być... pozielonemu ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Doskonała kompozycja smaków! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny koktajl, skład świetny. Jednak zimą nie pijam koktajli, strasznie mi się robi zimno po nich, niestety. Chyba powinnam popijać je pod kołdrą:)

    OdpowiedzUsuń