Śniadaniowo mi #33: Owsianka z jabłkami

Śniadaniowo mi #33: Owsianka z jabłkami

Moja blogowa seria Śniadaniowo mi miała z założenia pokazywać Wam różnorodne pomysły na śniadania... A tymczasem ja już drugi raz z rzędu mam dla Was przepis na owsiankę. No cóż... Wcale nie żałuję! Nic nie poradzę, że owsianki zawojowały moim śniadaniowym menu. Owsianka z jabłkami to kolejna obok dyniowej propozycja na ciepłe i baaardzo jesienne śniadanie. I smakuje jak szarlotka :)

Śniadaniowo mi #33: Owsianka z jabłkami

Owsianka z jabłkami


Składniki/ na 2 porcje:
  • 1 szklanka płatków owsianych,
  • 2 szklanki mleka np. sojowego (może być pół na pół z wodą),
  • 2 łyżki siemienia lnianego lub chia,
  • 1/2-1 łyżeczka cynamonu,
  • szczypta soli,
  • 1 duże jabłko,
  • do podania: garść ulubionych orzechów, suszone jabłka.

Wykonanie:
1. Do garnka wlewamy mleko. Dodajemy resztę składników oprócz jabłka.
2. Owsiankę gotujemy na małym ogniu przez ok. 5 minut, aż płatki wchłoną płyn i zrobią się miękkie i kleiste. 
3. Jabłko obieramy, ścieramy na grubych oczkach tarki. Dodajemy do owsianki i podgrzewamy jeszcze minutę.
4. Gotową owsiankę nakładamy do miseczek, na wierzchu układamy orzechy i suszone jabłka.

Inspiracja: drlifestyle.pl


Wyświetl ten post na Instagramie.

Lubię celebrować weekendowe śniadania. A ponieważ dziś przede mną sporo zajęć, postawiłam na sycącego klasyka, czyli owsiankę. Tym razem w jesiennej, szarlotkowej wersji 🍎🍎🍎 Dla chętnych przepis poniżej 😊 OWSIANKA Z JABŁKAMI Składniki na 1 porcję: 1/2 szkl. płatków owsianych zalewam 1 szkl. mleka sojowego i gotuję na niedużym ogniu przez ok. 5 minut. W tym czasie 1 jabłko obieram i ścieram na tarce. Dodaję do owsianki razem z 1 łyżką siemienia lnianego lub chia i 1/2 łyżeczki cynamonu. Podgrzewam 1 minutę. Podaję np. z garścią ulubionych orzechów i jabłkowym chipsami. Smacznego! #owsianka #płatkiowsiane #jabłka #cynamon #jakszarlotka #śniadanie #śniadaniowomi #wegańskie #zdrowe #zdroweśniadanie #przepis #blogkulinarny #fotografiakulinarna #oats #oatmeal #oatmealbowl #apples #cinnamon #applepie #breakfast #fit #healthy #healthybreakfast #veganbreakfast #instafood #foodblog #foodblogfeed #recipe #fitrecipe @drlifestyle.pl
Post udostępniony przez Izabella Ż. (@pozielonemu)

***
Przepis na owsiankę z jabłkami bierze udział w akcji kulinarnej "Owoce jesieni":

  Owoce jesieni  

***
Spodobał Ci się dzisiejszy przepis? Będzie mi miło jeśli podzielisz się nim ze znajomymi albo zostawisz komentarz. A jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi wpisami, które pojawiają się na blogu, odwiedź moje profile na Facebooku i Instagramie.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz