Świąteczna sałatka z tortellini

sałatka z tortellini

Powoli zaczynam już myśleć o zbliżającym się Bożym Narodzeniu. Z radością planuję prezenty, z troszkę mniejszą - świąteczne porządki, ale najbardziej cieszą mnie dania, które przygotuję na wigilijny i świąteczny stół. Co roku staram się, żeby obok tych tradycyjnych potraw pojawiały się też inne, ciekawe propozycje. Takie jak poniższa sałatka - pyszna, odświętna i jednocześnie bardzo szybka w przygotowaniu.

Świąteczna sałatka z tortellini


Składniki:
  • 250 g (1 opak.) tortellini z serem lub dowolny drobny makaron,
  • 1 puszka czerwonej fasoli,
  • 1/2 puszki kukurydzy konserwowej,
  • 4 ogórki konserwowe,
  • 1 czerwona papryka,
  • 1 mała czerwona cebula,
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego,
  • 1 łyżka majonezu,
  • sól, pieprz.

Przygotowanie:
1. Tortellini gotujemy wg wskazówek na opakowaniu. Kukurydzę i fasolę płuczemy na sitku, osuszamy. Ogórki, paprykę i cebulę kroimy w drobną kostkę. 
2. W misce łączymy tortellini z warzywami, dodajemy jogurt i majonez, doprawiamy solą pieprzem. Podajemy po schłodzeniu.

***
Spodobał Ci się dzisiejszy przepis? Będzie mi miło jeśli podzielisz się nim ze znajomymi albo zostawisz komentarz. A jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi wpisami, które pojawiają się na blogu, odwiedź moją stronę na Facebook'u lub Google+

4 komentarze

  1. podobny skład właśnie mi chodzi po głowie, dzięki Tobie upewniłam się, że na pewno taką sałatkę zrobię

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, dziękuję za ten przepis. To teraz jedna z moich ulubionych sałatek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tortellini i szukałam pomysłu na sałatkę, Twoja okazała się rewelacyjna! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń