Śniadanie znów na trawie

targ śniadaniowy
Jajko zapiekane z warzywami w cieście francuskim.

No i znowu nie udało nam się oprzeć pokusie, i znowu z radością pospieszyliśmy do Parku Sołackiego na pyszne niedzielne śniadanie. Jak już kiedyś wspominałam, poznański Targ Śniadaniowy to naprawdę świetne wydarzenie. Przypomina mi wielki rodzinny piknik na zielonej trawie. A przy okazji można posmakować ciekawych dań, które co tydzień przygotowują różni wystawcy. Dla nich to świetna reklama, a dla mnie - możliwość poznania ciekawych miejsc (poznańskich kawiarni i restauracji) i smaków na świeżym powietrzu. I nowych kuchennych inspiracji :)

targ śniadaniowy
Bagietka "caprese", serniczek z granatem i świeży sok pomarańczowy.
targ śniadaniowy
Tarta z kurkami na cieście drożdżowym.
A to ja, blada twarz ;)

***
Spodobał Ci się dzisiejszy wpis? Będzie mi miło jeśli podzielisz się nim ze znajomymi albo zostawisz komentarz. A jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, odwiedź moją stronę na Facebook'u lub Google+

Brak komentarzy

Prześlij komentarz