#ULUBIEŃCY grudnia (kolejne podejście)

#ULUBIEŃCY grudnia

W zeszłym roku wymyśliłam sobie cykl #ULUBIEŃCY (więcej przeczytacie tutaj), w którym chciałam skupiać się na ulubionych momentach i wydarzeniach mijającego miesiąca. Powstały wtedy tylko dwa wpisy i... na tym się niestety skończyło. Sama nie wiem czemu. Z perspektywy czasu myślę, że po prostu to nie był mój czas. Że tyle rzeczy nałożyło się na moją głowę, że trzeba było ustalić priorytety. Gdy jednak teraz zaglądam do tych dwóch krótkich wpisów, które pojawiły się na blogu, to uśmiecham się sama do siebie. Fajnie móc wrócić do wydarzeń sprzed miesięcy i strasznie żałuję, że nie udało mi się kontynuować tej serii dłużej. Ale hej, idzie Nowy Rok i można by coś postanowić? Ja postanawiam sobie już teraz, w grudniu, że #ULUBIEŃCY będą pojawiać się na blogu o wiele częściej ;) A więc...

Co nowego na blogu? 


W grudniu na blogu zapanowała cudowna, świąteczno-sylwestrowa atmosfera. W szale bożonarodzeniowych przygotowań nieźle się napracowałam i opublikowałam dla Was kilka nowych wpisów:

Korzenne boczniaki ze śliwkami i żurawiną - takie wiecie, à la śledzie,
Świąteczne kruche ciastka - przepis z mojego rodzinnego domu,
Wypasione świąteczne brownie - co tu dużo mówić, po prostu genialne!,
Miękkie ciastka imbirowe - idealne do wieczornej (nie tylko grudniowej) herbaty,
Świąteczne muffiny piernikowe do własnego wypieku - pomysł na prezent w słoiku,
Wege Sylwester - wegetariańskie przekąski na imprezę (nie tylko) sylwestrową - spis przepisów, które przydadzą się Wam podczas planowania wszelkich imprez!

A co u mnie?


Urodzinowo w Pizza i Gitara

W tym roku po raz ostatni świętowałam swoje urodziny z "2" z przodu. Mimo, że zawsze przy okazji urodzin budzi się we mnie jakaś melancholia, a w środku czuję lekki smutek, to przepięknie spędziłam ten dzień i cały urodzinowy weekend. Nie mogło też obyć się bez pysznego jedzenia! Moje urodziny uczciliśmy po włosku w Pizza i Gitara. Pizza i Gitara to tak właściwie dwie włoskie knajpki, które znajdziecie przy ul. Łęczyckiej 35 i Stary Port 9 w Bydgoszczy. Pomysłodawcą restauracji jest Włoch Roberto Bussani, który do Polski przyjechał kilka lat temu. W menu znajdziecie oczywiście włoskie antipasti, pyszne makarony i świetną pizzę, a wszystko przygotowane z oryginalnych włoskich produktów. No to zgadnijcie teraz, czym uczciłam moje urodziny? No jasne, że pizzą!


Święta święta... i po świętach

Ten grudzień należał do wyjątkowo udanych. Mimo, że jak to pod koniec roku bywa - czas uciekał jak szalony i na brak pracy nie mogliśmy narzekać, to starałam się celebrować go ile wlezie. Przyjemne wieczory przy choince, przy świątecznym repertuarze Netflixa. Pakowanie prezentów dla znajomych i rodziny. Świąteczne przepisy, które przygotowywałam dla Was na bloga. Bożonarodzeniowe jarmarki i spacery na śniegu, którym nie mogłam się nacieszyć. A jakby tego było mało, to w weekend przed Świętami odwiedziła nas nasza przyjaciółka Ania i spędziliśmy naprawdę bajkowy czas lepiąc pierogi, oglądając Kevina i wyjadając ciastka, które nie miały szans dotrwać do Świąt ;) Czy grudzień nie mógł być lepszy?








Tyle się działo przez ostatnie tygodnie, że nie miałam już kompletnie siły aby na bieżąco śledzić instagram... nie wspominając już o dodawaniu zdjęć. Cieszę się, że to już za mną i mogę na spokojnie zająć się najbliższymi i złapać oddech w tym rodzinnym świątecznym okresie. Właśnie jadę do domu, wracam od przyjaciół, z którymi zawsze spędzam przedświątecznie parę pięknych chwil 🧡🎄 niesamowicie to lubię i nie wyobrażam juz sobie, że mogłoby być inaczej! . Dziękuję Izu i Sławek... i Nelcia 😁 👌🏻🧡🎁🎄🥙🥟🍪🥃🎼💕🐈 . . . #christmastimewithfriends #christmastree #christmasiscoming #bozenarodzenie2018 #choinka🎄 #lovemyfriends❤️ #czekalamnato #instaświęta #ozdobyświąteczne #drzewko #sohappy😊 #christmas #wesolychświąt #merrychristmas2018
Post udostępniony przez Fishka (@_fishowa_)

Nowości na półce

Rodzina i znajomi wiedzą, że uwielbiam książki. Dlatego przy okazji urodzin i Świąt, na mojej półce pojawiło się kilka książkowych nowości. Niektórych bardzo wyczekanych! Cieszę się z każdej pozycji i w swoim czasie mam zamiar napisać Wam o nich parę słów. A Wy, czy znaleźliście w tym roku pod choinką jakieś książki? Pochwalcie się w komentarzach, jestem mega ciekawa!

#ULUBIEŃCY grudnia (kolejne podejście)

***
#ULUBIEŃCY to wirtualny pamiętnik o moich ulubionych momentach i wydarzeniach mijającego miesiąca, pełen wartych zanotowania pomysłów jak spędzać czas wolny, co czytać, jeść... Inspiracją do jego stworzenia była dla mnie Kasia z worqshop.pl i jej "Tu i teraz", w którym skupia się na bieżących wydarzeniach w jej życiu, odczuciach i swoich przemyśleniach. Mam nadzieję, że #ULUBIEŃCY staną się dla Was inspiracją! Tutaj znajdziecie wcześniejsze wpisy cyklu.

***
Spodobał Ci się dzisiejszy post? Będzie mi miło jeśli podzielisz się nim ze znajomymi albo zostawisz komentarz. A jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi wpisami, które pojawiają się na blogu, odwiedź moje profile na Facebooku i Instagramie.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz