Jajka faszerowane pastą z ajwarem

Jajka faszerowane pastą z ajwarem

Nie raz już na blogu śmiałam się sama z siebie, że prosta ze mnie dziewczyna. Moje ulubione faszerowane jajka na Wielkanoc... to po prostu połówki jajek z majonezem ;) Swojskie, proste i taaak domowe. Ale jak wiecie, lubię też eksperymentować. Dlatego co roku wymyślam jakieś fajne faszerowane jajka, które potem dumnie stawiam na wielkanocnym stole... rzecz jasna zaraz obok tych z majonezem ;)


Jajka faszerowane pastą z ajwarem

W zeszłym roku jajka ozdobiłam moją ulubioną pastą twarogowo-jajeczną. W tym roku stawiam na nieco ostrzejsze smaki. Z żółtek, serka i pikantnego ajwaru przygotowałam proste nadzienie, które zdążycie przygotować na świeżo nawet na chwilę przed świątecznym śniadaniem. Będzie pysznie!

Jajka faszerowane pastą z ajwarem


Składniki:
  • 6 jajek (zerówek),
  • 2 czubate łyżki pikantnego ajwaru,
  • 2 czubate łyżki serka śmietankowego,
  • sól, pieprz,
  • rukola lub dowolna sałatka do podania.

Wykonanie:
1. Jajka gotujemy na twardo (ok. 8 minut). Jajka przelewamy zimną wodą i zostawiamy do wystudzenia.
2. Jajka obieramy, kroimy na pół i za pomocą łyżeczki ostrożnie wyjmujemy żółtka. Żółtka przekładamy do miseczki, dodajemy serek i ajwar. Ucieramy na gładką pastę. Doprawiamy solą i pieprzem.
3. Pastę przekładamy do rękawa cukierniczego lub zwyczajnie łyżeczką nakładamy na połówki jajek. Układamy na półmisku wyłożonym sałatą.

Jajka faszerowane pastą z ajwarem

***
Spodobał Ci się dzisiejszy przepis? Będzie mi miło jeśli podzielisz się nim ze znajomymi albo zostawisz komentarz. A jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi wpisami, które pojawiają się na blogu, odwiedź moje profile na Facebooku i Instagramie.

1 komentarz

  1. Pomysł z ajwarem podoba mi się! Myślę, że takie nadzienie dobrze smakuje.

    OdpowiedzUsuń